Uncømmon x Dstny
Een unieke samenwerking
CEO Daan De Wever en CMO Christian Hed van het snel groeiende tech-bedrijf Dstny delen hun ervaring en visie over de samenwerking met Uncømmon voor hun unieke kledinglijn in een interview.
Dstny is een toonaangevend Belgisch bedrijf en Europese innovator op het gebied van zakelijke communicatieoplossingen. Met meer dan 6000 tevreden klanten en voortdurende groei door strategische overnames, is Dstny een pionier in zijn branche. Het bedrijf heeft een indrukwekkende reeks awards gewonnen, wat getuigt van hun expertise.
Omdat innovatie diepgeworteld is in het tech-bedrijf kozen ze voor hun bedrijfskleding ook voor het creëren van een unieke lijn, die aansluit bij hun ambities en bedrijfscultuur.
Ontdek hieronder hun inspirerend verhaal over de samenwerking met Uncømmon.
Daan De Wever, CEO van Dstny, deelde zijn visie op het project:
“We hadden hoge verwachtingen. Voor ons was het belangrijk om verder te gaan dan alleen ons logo op bestaande kleding te plaatsen. Onze droom was om onze eigen Dstny-kledinglijn te creëren, iets geheel unieks. Een eigen kledinglijn die de uitstraling heeft van een high-end modemerk, zodat als mensen niet weten dat Dstny eigenlijk een tech-bedrijf is, ze zouden denken dat het een modemerk is. En die droom is uitgekomen. Mensen vragen me nu al waar ze onze hoodies kunnen kopen. Dat was ons doel en het was best uitdagend.”
De Wever benadrukte ook de perfecte match tussen de kledinglijn en het DNA van Dstny:
“We zijn in de eerste plaats een technologiebedrijf. Innovatie is onze kernwaarde en het creëren van onze eigen Dstny-kledinglijn past daar perfect bij. Als ik met andere ondernemers praat over onze customized kledinglijn, zijn ze meteen geïnteresseerd. Out-of-the-box denken is iets wat in ons techbedrijf ingebakken zit en dat heeft zeker invloed gehad op het ontwerpproces van deze kledinglijn. Als relatief jong bedrijf met zo’n 15 jaar ervaring, past deze unieke kledinglijn perfect bij onze ambitie en aspiraties.”
“Onze droom was om onze eigen Dstny-kledinglijn te creëren, iets geheel unieks.
Een eigen kledinglijn die de uitstraling heeft van een high-end modemerk.”

Daan De Wever, CEO Dstny

De Wever erkende dat de Dstny-kledinglijn eerder casual is dan formeel:
“We zijn een jong en snelgroeiend bedrijf en we moedigen onze medewerkers aan om te dragen waar ze zich goed in voelen. Dus als het gaat om de Dstny-kledinglijn, hebben we gekozen voor casual kleding met een sportieve en modieuze toets die onze bedrijfscultuur weerspiegelt.”
Christian Hed, CMO van Dstny, die nauw heeft samengewerkt met het Uncømmon team tijdens het volledige proces, was erg enthousiast over de samenwerking. Hij benadrukte de waardevolle inzichten en expertise van Uncømmon. De customized kledinglijn had als doel om een gevoel van eenheid en samenhorigheid onder de medewerkers te bevorderen, in lijn met het “One destiny”-initiatief van Dstny.
Uncømmon bracht grote toegevoegde waarde door ondersteuning te bieden gedurende het hele proces, van ontwerp tot uitvoering, productie, logistiek en levering. De kledinglijn weerspiegelt Dstny’s cultuur van innovatie, betrokkenheid en empowerment, door gebruik te maken van hoogwaardige materialen en topkwaliteit ontwerpen.
Hed vat de samenwerking in drie woorden samen:
“Flexibel, fun en creatief!”
Ben jij ook op zoek naar een unieke kledinglijn voor jouw bedrijf?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Ons ervaren en enthousiaste team staat klaar om een kledinglijn te creëren die perfect past bij de identiteit van jouw bedrijf.
Quick links
Uncømmon adres
Koolmijnlaan 442
3550 Heusden-Zolder